|
|
|
#1 (permalink) |
Administrator - Staff Manager ![]() |
Yesssssss!!!!
Boca Juniors has just won VS Sao Pablo one week ago. The first match was in "La Bombonera", Argentina, in Boca's field. Boca won 2-1 in that match. Today Boca & Sao Pablo played in Sao Pablo's field in Brazil. The match finished 2 - 2. So Boca Juniors won in the global!!! Another cup for Boca!! ![]()
x10Hosting Administrator - Staff Manager E-Mail/MSN: fedlerner[AT]x10hosting[DOT]com Phone #: 1-888-X10-9668 -> Ext: 705 or #5 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
x10Hosting Member
|
Re: Boca Juniors champion of the "Recopa Sudamericana"
Independiente no debe de estar feliz...
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
Administrator - Staff Manager ![]() |
x10Hosting Administrator - Staff Manager E-Mail/MSN: fedlerner[AT]x10hosting[DOT]com Phone #: 1-888-X10-9668 -> Ext: 705 or #5 Last edited by Fedlerner; 09-20-2006 at 04:41 AM.. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
x10Hosting Member
|
Ja ja ja. Yo soy simpatizante de River pero igual me causan gracia esos carteles...
Del equipo del que verdaderamente soy hincha es de Barcelona Sporting Club de mi pais. ![]() Estadio Monumental, Guayaquil. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
x10Hosting Member
|
ahaha bostero chantaaaaaa!!!!! jajaj es chico "el mundo" ya me tenia que encontrar con un bostero hiper orgulloso de su equipo....
baahh ni que hablo yo soy de river pero el futbol para mi no es nada, me da lo mismo lo que pase jajaj un abrazo nos vemos! de donde sos?? |
|
|
|
|
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|